Blog 20 oktober 2020

Kabonk over GO-tickets

Het contact wat er onderling is tussen GO-tickets en Kabonk loopt erg soepel. Er is altijd ruimte voor vragen en er wordt snel gezocht naar oplossingen waar mogelijk. Daarnaast wordt mailcontact ook erg snel opgepakt. Wij zijn blij met deze samenwerking!”

Kabonk is hét splinternieuw speelparadijs in Breda waar vrij spelen, bewegen, ontdekken, proberen, ervaren, relaxen en lekker eten en drinken elkaar verbinden op zeven waanzinnige verdiepingen! Een fantastische en kleurrijke plek waar kids van 0 tot 100 kunnen rennen, springen en klauteren. Als ouders, verzorgers en grootouders even pauze willen dan kan dat: geniet van een goede kop koffie en iets lekkers, maak een wandeling langs alle verdiepingen of ga nog even in alle rust aan het werk. Kijk voor meer informatie op www.kabonk.nl

Waarom GO-tickets?

“Toen we net open konden gaan, kwamen het coronavirus en alle gevolgen van dien om de hoek kijken. Toen we één dag open waren, moesten we tot onze grote spijt de deuren weer sluiten. In de tijd die hierop volgde kregen we te horen dat we 1 juni weer mochten openen, maar dat iedereen zich moest registreren. Zodoende zijn wij naar de mogelijkheden van een registratiesysteem gaan kijken. Uiteindelijk hebben we voor GO-tickets gekozen. Middels dit systeem kunnen we nu op een eenvoudige manier tickets verkopen aan onze bezoekers en alles in de backoffice makkelijk terugvinden. Daarnaast heeft GO-tickets een gemakkelijke app waar wij alle tickets mee kunnen scannen. 

Onze ervaring met GO-tickets

Het contact wat er onderling is tussen GO-tickets en Kabonk loopt erg soepel. Er is altijd ruimte voor vragen en er wordt snel gezocht naar oplossingen waar mogelijk. Daarnaast wordt mailcontact ook erg snel opgepakt. Wij zijn blij met deze samenwerking!” 

-       Dennis van Oers, assistent bedrijfsleider.

Terug naar de blog

Myrthe

Support & contentbeheer