Wat doet GO-tickets
In 2011 is GO-tickets ontstaan doordat developers van NowOnline een applicatie ontwikkelden die de verkoop van kaarten voor events zou digitaliseren. Destijds was Club 22-24 in Doetinchem hiervoor de ‘launching customer’. Zij hebben er met deze aanvraag voor gezorgd dat GO-tickets op de wereld is gekomen. Inmiddels bedienen wij ruim 1000 klanten door heel Nederland en BelgiĆ«, die met succes tickets online verkopen.
In de jaren erna is de applicatie continu doorontwikkeld en is de passie om online tickets te verkopen voor klanten verder uitgegroeid. Door te luisteren naar de wensen van onze klanten zorgen onze developers ervoor dat GO-tickets met de tijd mee gaat. Samen maken we GO-tickets steeds een beetje beter en groter. Met de komst van operationeel manager Ineke, hebben we deze verkoop ook nog eens een persoonlijke twist weten te geven. Met een fijn en vooral gezellig aanspreekpunt, proberen we klanten wanneer dan ook te ontzorgen. Zo denken we graag mee met oplossingen, beantwoorden vragen via de mail zo snel mogelijk en leggen het systeem haarfijn uit via de telefoon. Alles om de ticketverkoop zo eenvoudig en professioneel mogelijk te houden.