Kennisbank

Zijn er opstartkosten voor het systeem?

Er zijn geen opstartkosten om gebruik te maken van het ticketsysteem van GO-tickets. Je betaalt bij ons per verkocht ticket. Zolang je geen tickets verkoopt zitten er dus ook geen kosten aan verbonden. Dat is wel zo prettig.Lees meer

Kan ik unieke QR-codes ook plaatsen op hardcopy tickets?

Het is bij GO-tickets mogelijk om een unieke QR-code te plaatsen op hardcopy tickets. Dit kan via ons systeem door in het dashboard te klikken op “Handmatige tickets”. Als je hier bijvoorbeeld 100 handmatige tickets aanmaakt, krijg je een ZIP-bestand[...]Lees meer

Wat zijn handmatige tickets?

Handmatige tickets zijn toegangskaarten die je in jouw eigen dashboard kan aanmaken voor bijvoorbeeld voorverkoop of voor genodigden die je een ticket wilt sturen. In het dashboard staat bovenin “Handmatige ticket toevoegen”. Hier kun je bij je evenement van een[...]Lees meer

Wat is een verkoop-URL en waar kan ik deze promoten?

De verkoop-URL is de link naar jouw evenement en waar de potentiële bezoeker een toegangskaart kan kopen. Deze URL kun je vervolgens plaatsen op bijvoorbeeld jouw Facebook-pagina en op je eigen website. Op deze manier vergroot je het (online) bereik[...]Lees meer

Kan ik een maximaal aantal tickets invoeren?

Je kunt bij GO-tickets per ticketsoort een maximaal aantal tickets invoeren. Als dit aantal verkocht is, stopt de ticketverkoop van jouw evenement automatisch. Voor vragen over dit onderwerp kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.Lees meer

Verschillende opties administratiekosten

Het gebruikmaken van het GO-tickets systeem is geheel gratis. De enige kosten die in rekening worden gebracht zijn €1,21 per verkocht ticket. Dit bedrag is inclusief BTW en iDEAL kosten. Deze kosten kun je als organisator doorberekenen naar de bezoeker[...]Lees meer
Direct aanmelden