Veelgestelde vragen

In onze kennisbank hebben we een de meest gestelde vragen alvast voor jou verzameld. Grote kans dat jij hier antwoord vind op jouw vraag.

Handleiding: Alle funcionaliteiten zijn te vinden in de uitgebreide handleiding.

Werkwijze

Je kunt je aanmelden via www.go-tickets.nl/ aanmelden. Zodra jouw gegevens zijn verzonden kun je direct daarna inloggen in je eigen dashboard. Daarna kunt je direct aan de slag om je evenement in te voeren. Het invoeren van je evenement kost je ongeveer 10 minuten en dan kun je gelijk starten met de kaartverkoop. Je ontvangt kort na de aanmelding nog een mail van ons met extra informatie en hoe je contact met ons kunt opnemen voor vragen. Op werkdagen zullen wij nog telefonisch contact opnemen om te horen of je alles goed hebt ontvangen.

Je kunt je bij GO-tickets vrijblijvend aanmelden en gerust een evenement aanmaken. Je krijgt dan het beste zicht op hoe het systeem werkt en hoe het dashboard eruit ziet. Kijk hier rustig rond hoe alles werkt. Aan ons systeem zitten geen verplichtingen vast: zolang je geen tickets verkoopt zitten er geen kosten aan verbonden.

Wij beschikken over een gratis GO-tickets scanner app. Deze is beschikbaar voor Android en iOS telefoons of tablets. De app  te verkrijgen in de Google Play store of Apple store en is gemakkelijk en snel te installeren. Vervolgens kun je via de app inloggen met je GO-tickets account en zijn jouw evenementen zichtbaar. Hierna ben je klaar om de tickets te scannen.

Als alternatief is het ook mogelijk om op de pagina of in de app de codes handmatig in te voeren. Dit kan handig zijn wanneer bijvoorbeeld de QR-code beschadigd is en niet meer gescand kan worden. Zodra het evenement is begonnen kun je in het dashboard van GO-tickets precies zien wie er binnen zijn en wie niet. Zo heb je inzicht in je evenement.

Je hebt een evenement aangemaakt in het systeem van GO-tickets. De verkoop URL staat online en de kaartverkoop kan beginnen. De bezoeker vult zijn of haar gegevens in en kan vervolgens veilig via iDEAL de bestelling afronden. Om privacy- en veiligheidsredenen worden gekochte tickets per e-mail naar de bezoekers gestuurd. De bezoeker heeft nu de keuze om het ticket uit te printen of het ticket te gebruiken als e-ticket.

Met het systeem van GO-tickets kunt u binnen 5 minuten starten met de online kaartverkoop van jouw evenement. Nadat de aanmelding is voltooid kun je inloggen in het dashboard van GO-tickets. Vanuit dit dashboard kun je heel gemakkelijk en snel jouw evenement aanmaken. Het enige wat je hoeft te doen is het invoeren van de gegevens van het evenement. Daarnaast is het mogelijk om verschillende ticketsoorten aan te bieden.

Ieder evenement heeft in het systeem van GO-tickets een unieke verkoop URL. Deze URL kun je op je website of op je Facebookpagina plaatsen. Op deze manier kunnen bezoekers direct naar het bestelproces om online tickets voor jouw evenement te kopen.