Veelgestelde vragen

In onze kennisbank hebben we een de meest gestelde vragen alvast voor jou verzameld. Grote kans dat jij hier antwoord vind op jouw vraag.

Handleiding: Alle funcionaliteiten zijn te vinden in de uitgebreide handleiding.

Werkwijze

Via www.go-tickets.nl/aanmelden kun jij je ieder moment van de dag aanmelden. Je ontvangt kort na de aanmelding een mail met extra informatie over ons systeem en hoe je contact met ons kunt opnemen voor vragen. Zodra jouw gegevens zijn verzonden kun je direct aan de slag om je evenement in het dashboard  te voeren. Het invoeren van je evenement kost je ongeveer 10 minuten. Lukt dit niet, dan staan de medewerkers van GO-tickets je graag te woord.  Na het aanmaken van een evenement in je dashboard kun je al starten met de kaartverkoop. 

Jazeker! Bij GO-tickets kun jij je gratis en vrijblijvend aanmelden waardoor je goed kan kijken of het systeem bij jouw vraagstuk past. Door zelf alvast wat te puzzelen met het systeem, krijg je goed zicht op hoe het dashboard eruit ziet en hoe het systeem in elkaar zit. Aan ons systeem zitten geen verplichtingen vast: er zitten alleen kosten verbonden aan de verkoop van tickets.

Wij beschikken over een gratis GO-tickets scanner app. Deze is beschikbaar voor Android en iOS telefoons of tablets en is eenvoudig te vinden in de Google Play store of Apple store. Nadat de app is gedownload, kan je inloggen met jouw GO-tickets account. Jouw evenementen worden direct zichtbaar waardoor je kan starten om de tickets te scannen. 

Als alternatief is het ook mogelijk om op de pagina of in de app de codes handmatig in te voeren. Dit kan handig zijn wanneer bijvoorbeeld de QR-code beschadigd is en niet meer gescand kan worden. Zodra het evenement is begonnen kun je in het dashboard van GO-tickets precies zien wie er binnen zijn en wie niet. Zo heb je inzicht in je evenement.

Wanneer je een evenement hebt aangemaakt in het systeem van GO-tickets, wordt er automatisch een verkoop URL aangemaakt. Wanneer deze naar buiten wordt gecommuniceerd, kan de verkoop beginnen. De bezoeker vult zijn of haar gegevens in en kan vervolgens veilig via iDEAL de bestelling afronden. Om privacy- en veiligheidsredenen worden gekochte tickets per e-mail naar de bezoekers gestuurd. De bezoeker heeft nu de keuze om het ticket uit te printen of het ticket te gebruiken als e-ticket.

Wanneer bezoekers tickets kwijt zijn, kunnen ze deze zelf via www.nowonlinetickets.nl/TicketsKwijt terugvinden.

Met het systeem van GO-tickets kunt je binnen 10 minuten starten met jouw online kaartverkoop of bezoekersregistratie.

Wanneer wij jouw aanmelding binnen hebben, verifiëren wij jouw gegevens. Je ontvangt dan een bevestigingsmail met een activatielink. Zodra je deze hebt geactiveerd kun je inloggen in het dashboard van GO-tickets. Vanuit dit dashboard kun je heel gemakkelijk en snel jouw evenement aanmaken. Het enige wat je hoeft te doen is het invoeren van de basisgegevens. Eenmaal aangemeld in het systeem kan je zo veel evenementen aanmaken als je zelf wil, die je ten alle tijde kan wijzigen. Wel heeft ieder evenement in het systeem van GO-tickets een unieke verkoop URL. Deze URL kun je op je website of op je Facebookpagina plaatsen. Op deze manier kunnen bezoekers direct naar het bestelproces om online tickets voor jouw evenement te kopen.

Wanneer je de link hebt geplaatst kan de verkoop van de tickets of registratie van de bezoekers beginnen!

Bij GO-tickets mag je zo veel of weinig tickets verkopen als je zelf wil. Of je nu 1000 tickets verkoopt of 10.000, ons systeem helpt je graag!

ISO 9001 & 27001 gecertificeerd

Jouw data is veilig bij ons! We zijn ISO 9001 en 27001 gecertificeerd en werken volgens GDPR richtlijnen.

Meer over onze werkwijze