In onze kennisbank hebben we een de meest gestelde vragen alvast voor jou verzameld. Grote kans dat jij hier antwoord vind op jouw vraag.
Handleiding: Alle funcionaliteiten zijn te vinden in de uitgebreide handleiding.
Bij GO-tickets staat persoonlijk contact centraal. Onze klanten hebben direct contact met onze medewerkers, waardoor alles duidelijk is en vragen snel beantwoord worden. Je kunt ons bereiken via telefoon, mail of chat en wij bellen regelmatig om de status van jouw evenement te bespreken.
Bij GO-tickets werk je volledig vrijblijvend. Er zijn geen contracten, waardoor je direct aan de slag kunt met ons systeem om jouw evenement online te zetten. Je betaalt alleen wanneer er daadwerkelijk tickets besteld worden.
Ons systeem is geschikt voor diverse evenementen en registraties: van workshops, beurzen, concerten en personeelsfeesten tot congressen en ledenactiviteiten. Zowel zakelijk als particulier, eenmalig of structureel.
Ja! Van maandag tot vrijdag tussen 09:00 en 17:00 zijn wij telefonisch en per mail bereikbaar. Buiten deze tijden en in het weekend kun je ons ook bereiken voor urgente vragen.
Ons team staat klaar om je te ondersteunen voor, tijdens en na het evenement. Of het nu gaat om hulp bij het dashboard, ticketverkoop of toegang bij de ingang: wij denken actief mee en bieden praktische ondersteuning.
GO-tickets onderscheidt zich door persoonlijk contact, snelle service, geen opstartkosten en een transparant tarief. Daarnaast kun je vrijblijvend aan de slag zonder contractverplichtingen en betaal je alleen per ticket.
Ja, ons systeem is geschikt voor zowel commerciële als non-profit organisaties. We helpen regelmatig verenigingen, scholen en stichtingen met hun evenementen of registraties.
Jouw data is veilig bij ons! We zijn ISO 9001 en 27001 gecertificeerd en werken volgens GDPR richtlijnen.
Meer over onze werkwijze