Veelgestelde vragen

In onze kennisbank hebben we een de meest gestelde vragen alvast voor jou verzameld. Grote kans dat jij hier antwoord vind op jouw vraag.

Handleiding: Alle funcionaliteiten zijn te vinden in de uitgebreide handleiding.

Functionaliteiten

Je kunt bij GO-tickets per ticketsoort een maximaal aantal tickets invoeren. Als dit aantal verkocht is, stopt de ticketverkoop van jouw evenement automatisch. Voor vragen over dit onderwerp kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Wanneer je een evenement hebt aangemaakt is het tijd voor het samenstellen van de tickets. Het is mogelijk om verschillende ticketsoorten aan te maken (bijvoorbeeld normale en VIP tickets) en deze te voorzien van een aangepast tarief. Plaats verder het logo van jouw bedrijf boven de tickets en onderaan bijvoorbeeld de logo’s van bedrijven die het evenement mogelijk maken.

Tickets samenstellen:

  • Meerdere soorten tickets mogelijk
  • Uniek ontwerp per evenement
  • Ontwerp laten maken

Meerdere soorten tickets mogelijk
Veel organisatoren bieden verschillende soorten tickets aan per evenement. Gaat het om een seminar waarbij een lunch inbegrepen is of om een concert of club waarbij je toegang krijgt tot een VIP area? Verschillende tickets bieden een organisator een goede mogelijkheid om de bezoekers een extra service te bieden.

Uniek ontwerp per evenement
Om je ticket de huisstijl van je evenement mee te geven is het bij GO-tickets mogelijk om je tickets een uniek ontwerp mee te geven, passend bij je evenement. Per evenement is de boven- en onderkant van je ticket vrij te ontwerpen. Deze afbeeldingen worden vervolgens op de tickets van je bezoekers getoond.

Ontwerp laten maken
Mocht ontwerpen niet je ding zijn, dan bieden wij ook een service om het ontwerp voor je te maken, passend in de stijl van je evenement. Voor een unieke banner, vormgegeven door een professionele ontwerper rekenen wij €75,-. Neem hiervoor contact met ons op.

Organiseer je een evenement waarbij je speciale gasten wilt uitnodigen of een korting wil geven? Dan kun je gratis gebruik maken van onze gastenlijstmodule. Je levert een lijst aan met namen, codes en een mailadres. Wij zorgen ervoor dat alleen deze mensen een ticket mogen bestellen. In overleg kunnen wij via Mailchimp een nieuwsbrief versturen om de gasten op de hoogte te stellen.

Wil  je meer weten over de gastenlijstmodule? Neem dan gerust contact met ons op via 026 – 311 90 29 of info@go-tickets.nl

Bij het aanmaken van je evenement kun je zelf bepalen welke gegevens je wilt hebben van de bezoeker. Vanaf het moment dat de eerste kaarten zijn verkocht heb je online inzicht in hoeveel, van de beschikbare, tickets verkocht zijn en hoeveel hiermee verdiend is. Tevens zie je waar de bezoekers vandaan komen. Deze gegevens kunnen vervolgens geëxporteerd worden vanuit jouw persoonlijke dashboard. Deze gegevens kunnen bijvoorbeeld gebruikt worden om na afloop van je evenement je bezoekers te bedanken of uit te nodigen voor je volgende evenement.

Jazeker. We hebben op onze website een uitgebreide handleiding waarin alle functionaliteiten staan beschreven. Hierin kun je via handige categoriën filteren en functionaliteiten opzoeken of nalezen. Via schreenshots hebben we functionaliteiten uitgebreid beschreven. Kom je er na het lezen van onze handleiding niet uit? Bel of mail met onze support afdeling en we helpen je graag weer op weg! 

Ga naar de handleiding