Veelgestelde vragen

In onze kennisbank hebben we een de meest gestelde vragen alvast voor jou verzameld. Grote kans dat jij hier antwoord vind op jouw vraag.

Handleiding: Alle funcionaliteiten zijn te vinden in de uitgebreide handleiding.

Algemeen

Je hebt een evenement aangemaakt bij GO-tickets. Wij gaan er altijd vanuit dat dit een groot succes gaat worden. Toch heb je dat niet altijd in eigen hand. Wat nou als er om bepaalde redenen het evenement niet door kan gaan?

Dit is natuurlijk erg vervelend. Je hebt al tickets verkocht voor jouw evenement maar je zult alle bezoekers moeten teleurstellen. De bezoekers kunnen gelukkig wel gewoon hun betaalde geld terugontvangen. Dit kan op twee verschillende manieren. Jij als organisator kunt al het betaalde geld op je rekening ontvangen. Je krijgt daarnaast alle gegevens van de bezoekers zodat je zelf kosteloos alle bezoekers kunt terugbetalen. Mocht je dit te veel werk vinden dan kunnen wij je er bij helpen. Wij zullen er dan voor zorgen dat al je bezoekers het geld terug op hun rekening ontvangen. Wij rekenen hiervoor €0,50 cent per order.

Je dient de annulering van het evenement wel zelf te communiceren naar alle bezoekers. Dit kan je doen door alle mailadressen te exporteren.

Handmatige tickets zijn toegangskaarten die je in jouw eigen dashboard kan aanmaken voor bijvoorbeeld voorverkoop of voor genodigden die je een ticket wilt sturen. In het dashboard staat bovenin “Handmatige ticket toevoegen”. Hier kun je bij je evenement van een bepaalde ticketsoort tickets aanmaken. Deze kun je daarna terugvinden bij “ticket beheren” en is kenbaar door het handje wat ervoor staat. Let wel op als je een handmatige ticket hebt aangemaakt: het systeem ziet dit als een verkochte ticket. Print er dus niet te veel in één keer uit. Deze optie wordt ook veel gebruikt voor verkooppunten om ze daar neer te leggen. De kosten voor handmatige ticket zit bij GO-tickets op € 0,72 incl. btw.

Een evenement kan eenvoudig worden verplaatst. Dit doe je door naar het desbetreffende evenement in het dashboard te gaan en viamogelijke acties’ te klikken op ‘bewerken’. Hier kan je de datum van jouw evenement aanpassen. 

Je dient de verplaatsing van het evenement wel zelf te communiceren naar alle bezoekers. Dit kan je doen door alle mailadressen te exporteren.

Meerdere gebruikers kunnen gebruik maken van het systeem. Wanneer er een extra gebruiker toegevoegd moet worden aan het systeem, kunnen wij dit voor jullie regelen. Je dient alleen de naam en mail van de desbetreffende persoon naar ons door te mailen. Wij regelen de rest!

Jazeker, met onze timeslots kunnen klanten, bezoekers en medewerkers zich registreren voor een bepaalde tijd. Via een overzichtelijke kalender is duidelijk te zien wanneer er nog plek vrij is. Eenmaal geregistreerd ontvangen zij een digitaal ticket om naar binnen te komen. Zij kunnen dan door de zogenoemde ‘fast lane’ naar de winkel of bouwmarkt en hebben een ‘golden ticket’ om naar kantoor te komen of om op het terras te zitten. Lees hier meer over ons registratiesysteem!