Blog 01 juni 2021

Amsterdam UMC over GO-tickets

Voor gezelligheid na werktijd moet je bij personeelsvereniging Amsterdam UMC zijn. Deze personeelsvereniging biedt grote én kleine evenementen aan, maar beschikt ook over de tofste acties en kortingen. Of het Corona virus nu de overmacht neemt of niet, de personeelsvereniging laat zich niet kennen. Zij verplaatsen de offline activiteiten gemakkelijk naar online activiteiten die het (thuis)werkgeluk bevorderen. Natuurlijk met behulp van het GO-tickets systeem! Lees hieronder, middels het verhaal

Voor elk wat wils

Van workshops, masterclasses en sportevenementen tot kortingen voor pretparken, producten en online pub quizzen, Personeelsvereniging Amsterdam UMC organiseert een tal van activiteiten. Hoe meer activiteiten hoe beter want gezelligheid na werktijd bevordert het werkgeluk van het personeel. Annita geeft aan dat ze altijd op zoek zijn naar leuke ideeën voor het personeel, hoe gek of apart het ook is. De verandering van offline activiteiten naar online door het coronavirus ziet ze dan ook niet als negatief: “De komst van Corona zorgt voor een hele uitdaging waardoor we juist weer met nieuwe ideeën komen.” Samen met GO-tickets maken ze al die ideeën werkelijk. Vooral in tijden van Corona, waarin de online wereld belangrijker is dan voorheen, is de samenwerking met GO-tickets nóg beter geworden. 

Eenvoudig systeem

Personeelsvereniging Amsterdam UMC maakt al een lange tijd gebruik van GO-tickets. “In het begin moest ik, als digibeet, erg wennen aan het systeem. Gelukkig waren de medewerkers onze reddende engelen. We konden ieder moment van de dag bij ze terecht voor de meest complexe vragen. Inmiddels snap ik steeds beter hoe het systeem werkt”, aldus Annita. Het GO-tickets systeem is overzichtelijk en eenvoudig te gebruiken. Juist daarom kan het systeem door iedereen gebruikt worden. Waar Annita voorheen meerdere keren per week belde voor vragen, weet ze inmiddels precies hoe het systeem werkt. Stiekem missen we de vele belletjes zelfs vanuit Amsterdam UMC. Volgens Annita heeft het systeem precies datgene dat Personeelsvereniging Amsterdam UMC nodig heeft: “Er zijn ongetwijfeld veel meer functionaliteiten, maar wij gebruiken de functionaliteiten die voor ons van belang zijn. Ook dat waardeer ik erg aan het systeem.” De personeelsvereniging heeft geen behoefte aan alle poespas naast de digitale ticketverkoop, nee zij willen de ticketverkoop zo eenvoudig mogelijk laten verlopen. En dat doen ze met de basisfunctionaliteiten van GO-tickets. Door teksten te knippen en plakken is het evenement zo aangemaakt en kan de verkoop eenvoudig van start gaan.

Betrokkenheid van GO-tickets

Toen wij Annita vroegen hoe ze de samenwerking vond gaan tussen GO-tickets en Personeelsvereniging Amsterdam UMC, was ze alleen maar positief: “Bij GO-tickets werken alleen maar leuke mensen. Als er iets is of we hebben een vraag, dan kunnen we elk moment bij ze aankloppen. Dit pakken ze dan ook nog eens gelijk op. Ze geven klanten echt persoonlijke aandacht. Je kunt goed met ze kletsen over koetjes en kalfjes maar als je het puur zakelijk wil houden is dat ook prima. Een tijdje geleden zijn wij op kantoor geweest om uitleg te krijgen over het systeem. De zakelijke insteek van deze afspraak was al snel weg en voor dat ik het wist zaten we gezellig koffie te leuten. Deze gezelligheid en openheid is juist datgene dat wij met onze personeelsvereniging zoeken. Ze denken altijd mee in oplossingen en zijn erg open. Wij raden het systeem én bedrijf dan ook bij iedereen aan!” 

-        Annita, Evenementen Coördinator Personeelsvereniging Amsterdam UMC

Terug naar de blog

Myrthe

Support & contentbeheer