Handleiding

Handleiding van GO-tickets waarin alle mogelijkheden staan beschreven.

FAQ gefilterd op de tag: Tickets toevoegen

Tickets toevoegen

  • Evenement

Selecteer hier je evenement waarvoor je handmatige tickets wilt aanmaken.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Ticketsoort

Selecteer hier je ticketsoort waarvoor je handmatige tickets wilt aanmaken.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Aantal tickets

Geef hier het aantal tickets in da je handmatig wilt aanmaken. Let op als je handmatige tickets aanmaakt ziet het systeem het ook als een verkocht ticket hier zitten kosten aan verbonden.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Voornaam

Vul hier de voornaam in waarvoor het handmatige ticket is. (Maak je sponsor tickets aan voor een bedrijf vul hier dan bv de bedrijfsnaam in.)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • Achternaam

Vul hier de achternaam in waarvoor het handmatige ticket is.  (Maak je sponsor tickets aan voor een bedrijf vul hier dan bv de soort ticket in, sponsor ticket, VIP ticket, vrijkaart etc.)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

  • E-mailadres

Vul hier het e-mailadres in waarvoor het handmatige ticket is. (Maak je sponsor tickets aan voor een bedrijf vul hier dan het algemene e-mail adres in dit komt namelijk ook terug op het ticket)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Controleer alles eerst goed en klik daarna op onderstaande button Tickets toevoegen

Niet goed ingevoerd klik dan op de tekst onder de button

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Daarna krijg je een scherm waarop staat handmatige ticket(s) toegevoegd.

Daar staat ook de button

Hier kun je op klikken en dan komt er een ZIP-bestand van de aangemaakte tickets. Dit kan je dan toesturen naar de drukker, zodat deze codes op hardcopy tickets gedrukt kunnen worden. Zie afbeelding hieronder hoe deze pagina eruitziet.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

BELANGRIJK Als je handmatige tickets hebt aangemaakt dan worden deze niet automatisch verzonden. Om deze tickets te verzenden kun je kiezen uit de volgende 2 opties:

  • Klik op je evenement in het dashboard
  • Klik aan rechterzijde bij mogelijke acties op verkochte tickets
  • scrol naar beneden en bovenin staan de laatst bestelde/aangemaakte tickets (handmatige tickets zijn te herkennen aan het handje ervoor)
  • Nu kun je aan rechterzijde van iedere ticket klikken op het envelop
  • Daar kun je mailadres controleren of aanpassen en klikken op Ja, versturen

Om meerder tickets in 1 keer te versturen kun je op de volgende manier doen:

  • Klik op je evenement
  • Klik aan rechterzijde bij mogelijke acties op verkocht tickets
  • scrol naar beneden en en bovenin staan de laatst bestelde/aangemaakte tickets (handmatige ticket zijn te herkennen aan het handje ervoor)
  • Klik aan voorzijde de vierkantjes aan van de tickets die je wilt versturen
  • Klik nu op tickets printen
  • I.p.v printen klik je op tickets opslaan als PDF
  • Nu kun je met je eigen mail de tickets versturen in 1 bestand

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

ISO 9001 & 27001 gecertificeerd

Jouw data is veilig bij ons! We zijn ISO 9001 en 27001 gecertificeerd en werken volgens GDPR richtlijnen.

Meer over onze werkwijze