Voor wie?

Alleen het beste voor jou!

Of je nou een klein feest of een groot evenement organiseert, het online ticketsysteem van GO-tickets kan door iedereen gebruikt worden. Dit is dus zowel voor particulier gebruik als voor zakelijk gebruik. Daarnaast maakt het niet uit of je eenmalig gebruik wilt maken van ons systeem of regelmatig. Onze huidige klanten bestaan uit organisatoren van feesten, evenementen, concerten, optredens, beurzen, lezingen, trainingen en tentoonstellingen.

De voordelen

  • Super simpel, gemakkelijk en snel

  • Onze snelle persoonlijke service

  • Ieder ticket is 1 keer scanbaar dus geen fraude mogelijk

  • Op werkdagen telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 17.00

  • Keuze uit wekelijkse of maandelijkse uitbetaling

  • Marketinginformatie door middel van (max 10) extra vragen die je verplicht of niet verplicht kunt stellen

  • Voor B2C en B2B zakelijk en particulier

Organisatoren

Voor organisatoren van kleine en grote evenementen is distribueren en verkopen van tickets een tijdrovend en veelal kostbaar proces. Vormgeving, drukwerk, verspreiding en controle zijn hierin cruciale factoren. GO-tickets bespaart kosten door online tickets te verkopen en versnelt de distributie zowel online als offline.

Meld je bij ons aan! Ga naar je eigen evenementen dashboard en maak in nog geen 5 minuten een nieuw evenement aan. Bepaal het soort en aantal tickets die je wilt verkopen en je bent klaar voor de verkoop! Bied tickets aan op je eigen website en via social media of verspreid een unieke link bij jouw partners en/of sponsoren.

Waardevolle marketing- informatie

Alle verkoopgegevens omtrent jouw evenement worden opgeslagen in jouw persoonlijke GO-tickets dashboard. Hierdoor kun je jouw managementinformatie eenvoudig uit het GO-tickets systeem halen. Denk hierbij aan het exporteren van alle klantgegevens waardoor je in de toekomst mailings kunt versturen om zo de ticketverkoop te stimuleren of om achteraf extra informatie na te sturen.

Het gaat om het exporteren van de volgende klantgegevens:

  • Naam
  • E-mailadres
  • Extra vragen. Je kunt (max 10) extra vragen toevoegen die je verplicht of niet verplicht stelt.

Dit hoeft natuurlijk niet na een evenement te gebeuren, maar de gegevens kunnen ook tijdens een evenement worden geëxporteerd.

Geografische informatie

Wij verzamelen ook handige geografische informatie voor je. Het GO-tickets dashboard beschikt namelijk per evenement over een landkaart waarop jij als verkoper kunt zien in welke plaats de tickets zijn gekocht. Op die manier kun je als verkoper effectiever plaatselijk of regionaal adverteren. Dat is handig als je merkt dat er veel bestellingen vanuit een bepaalde regio worden gedaan.

Deze optie is alleen beschikbaar als het veld postcode aanstaat. Deze kun je door ons laten activeren.

Uitbetaling van je tickets

De uitbetaling van de ticketopbrengst vindt elke 15e van de maand plaats van de opvolgende maand nadat de ticketverkoop is gestart. Elke eerste week van de nieuwe maand wordt de status opgemaakt van de door jouw verkochte tickets. Daarna worden de voorbereidingen getroffen om de ticketopbrengst op de 15e over te boeken op het door jouw opgegeven bankrekeningnummer.

Je hebt bij ons ook de keuze voor een wekelijkse uitbetaling. Je krijgt dan iedere maandag de week ervoor uitgekeerd en hier zitten geen extra kosten aan verbonden.

Iedere maand kun je in jouw eigen dashboard de factuur downloaden. Mocht je toch nog vragen hebben over de uitbetaling of graag wekelijkse uitbetaling willen? Dan kun je altijd contact met ons opnemen via info@go-tickets.nl of via het telefoonnummer: +31 (0)26 311 90 29.

Impressies

De ticketshop
Hieronder staat een impressie van de ticketshop uit ons systeem. De bezoekers kunnen hier hun ticket bestellen. Verder goed om te weten dat dit een verkoop URL is van één evenement. We beschikken ook over een verkoop URL van een evenementenoverzicht.

Bekijk hier het voorbeeld van de ticketshop

Het ticket
Bekijk hier het voorbeeld van het ticket