Veelgestelde vragen

In onze kennisbank hebben we een de meest gestelde vragen alvast voor jou verzameld. Grote kans dat jij hier antwoord vind op jouw vraag.

Hoe werkt het?

Zodra jouw aanmelding bij ons binnenkomt, pakken wij dit zo snel mogelijk op (ook in de weekenden). Je ontvangt dan van ons de activatielink en onze handleiding. Je kunt dan vervolgens direct aan de slag. Het invoeren van je evenement kost je ongeveer 10 minuten en dan kun je gelijk starten met de kaartverkoop. Op werkdagen zullen wij nog telefonisch contact opnemen om te horen of je alles goed hebt ontvangen.

De verkoop-URL is de link naar jouw evenement en waar de potentiële bezoeker een toegangskaart kan kopen. Deze URL kun je vervolgens plaatsen op bijvoorbeeld jouw Facebook-pagina en op je eigen website. Op deze manier vergroot je het (online) bereik van jouw feest, concert, lezing of tentoonstelling.

Je kunt bij GO-tickets per ticketsoort een maximaal aantal tickets invoeren. Als dit aantal verkocht is, stopt de ticketverkoop van jouw evenement automatisch. Voor vragen over dit onderwerp kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Persoonlijk contact, waarom is dat voor GO-tickets zo belangrijk?
Wij willen ons graag onderscheiden door te laten zien wie wij zijn. Men heeft dan een beter beeld met wie zij op dat moment contact hebben. Bij online ticketverkoop gaat bijna alles via het digitale pad, maar persoonlijk contact blijft uitermate belangrijk.

Zo bellen wij regelmatig met onze klanten om de huidige stand van zaken te bespreken. Hoe gaan de voorbereidingen van het evenement? Hoe kunnen zij de kaartverkoop bevorderen? Hoe is het evenement gegaan?

Daarnaast kan de organisatie ons altijd bereiken om bijvoorbeeld hulp te vragen voor het aanmaken van het evenement. Wij lopen met de organisatie door hoe alles het beste ingevuld kan worden.

Tevens bieden wij meerdere servicekanalen aan. Naast het telefoneren kun je ons WhatsAppen, mailen, chatten of langskomen op ons kantoor. Bij al deze servicekanalen is de responstijd laag én kunnen onze klanten spreken met zijn/haar contactpersoon. Dit zorgt ervoor dat je niet steeds iemand anders aan de lijn hebt.

Via WhatsApp ontvangen we vaak korte vragen van een organisatie. Bijvoorbeeld een vraag of we willen checken of het evenement wat ze hebben aangemaakt juist is ingevoerd. Wij kunnen dit checken en direct reageren.

En dan zijn er nog nieuwe klanten die op de website een chat bericht sturen met diverse vragen over een te starten evenement. Wij sturen een bericht terug en zullen alles zo duidelijke mogelijk uitleggen en indien gewenst telefonisch contact opnemen.

Naast onze service naar de organisatie toe, bieden wij ook service aan de bezoeker van het evenement. De bezoeker mailt bijvoorbeeld omdat hij zijn mail heeft verwijderd en graag zijn ticket opnieuw wilt ontvangen. Wij zoeken de bezoeker bij desbetreffende evenement op en sturen zijn ticket opnieuw, deze ontvangt hij direct in de inbox.

Dit alles pakken wij 7 dagen in de week op, bijna 24 uur per dag (wij slapen wel om onze persoonlijke servicegraad hoog te houden).

Ben je nu ook zo benieuwd wie wij allemaal zijn? Kijk dan op de pagina ”over ons”.

Wij beschikken over een gratis GO-tickets scanner app. Deze is beschikbaar voor Android en iOS telefoons of tablets. De app  te verkrijgen in de Google Play store of Apple store en is gemakkelijk en snel te installeren. Vervolgens kun je via de app inloggen met je GO-tickets account en zijn jouw evenementen zichtbaar. Hierna ben je klaar om de tickets te scannen.

Als alternatief is het ook mogelijk om op de pagina of in de app de codes handmatig in te voeren. Dit kan handig zijn wanneer bijvoorbeeld de QR-code beschadigd is en niet meer gescand kan worden. Zodra het evenement is begonnen kun je in het dashboard van GO-tickets precies zien wie er binnen zijn en wie niet. Zo heb je inzicht in je evenement.

Je hebt een evenement aangemaakt in het systeem van GO-tickets. De verkoop URL staat online en de kaartverkoop kan beginnen. De bezoeker vult zijn of haar gegevens in en kan vervolgens veilig via iDEAL de bestelling afronden. Om privacy- en veiligheidsredenen worden gekochte tickets per e-mail naar de bezoekers gestuurd. De bezoeker heeft nu de keuze om het ticket uit te printen of het ticket te gebruiken als e-ticket.

Jazeker. We hebben op onze website een uitgebreide handleiding waarin alle functionaliteiten staan beschreven. Hierin kun je via handige categoriën filteren en functionaliteiten opzoeken of nalezen. Via schreenshots hebben we functionaliteiten uitgebreid beschreven. Kom je er na het lezen van onze handleiding niet uit? Bel of mail met onze support afdeling en we helpen je graag weer op weg! 

Ga naar de handleiding