Blog 04 februari 2021

Winkelen met de tijdsloten van GO-tickets

Het kabinet wil het bestellen en afhalen van producten bij niet-essentiële winkels per 10 februari mogelijk maken. Om volle straten met wachtende mensen te voorkomen, bieden wij ons systeem aan voor winkeliers. Door onze time slots kunnen klanten een plek reserveren en verantwoord pakketjes ophalen in de winkel. Veilig voor zowel de klant als de medewerkers in de winkel.

Voorwaarden voor bestellen en afhalen 

De nieuwe maatregelen maken het mogelijk dat niet-essentiële winkels eindelijk weer open kunnen. Het kabinet maakt het ons echter niet gemakkelijk. Door de bestaande maatregelen en anderhalve meter samenleving, zitten hier verschillende haken en ogen aan, Om een goed overzicht te bieden, zetten wij deze hieronder op een rijtje:

  • Klanten moeten minimaal 4 uur van te voren een bestelling doen bij jouw winkel. Bij deze bestelling moet een bevestiging zitten met een tijdslot wanneer de bestelling af te halen is;
  • Er moet minimaal een dagdeel (4 uur) tussen het bestellen en afhalen zitten;
  • Afhalen kan alleen binnen het afgesproken tijdslot;
  • Pakketjes mogen alleen afgehaald worden aan de deur van de winkel;
  • De bestelling moet voorafgaand aan het ophalen betaald worden.

GO-tickets registratiesysteem

Om het bestellen en afhalen van kleding en producten iets eenvoudiger te maken, bieden wij het GO-tickets registratiesysteem aan. Middels ons systeem kunnen klanten producten bestellen en zich reserveren voor een tijdslot om deze op te halen. Klanten kunnen eerst op afstand een (online) bestelling plaatsen bij een winkel. Deze bestelling wordt gecombineerd met een tijdslot. Via een overzichtelijke kalender is duidelijk te zien wanneer er nog plek vrij is om jouw pakket op te halen. Na de bestelling ontvangen klanten een bevestiging in de mail wat als toegangsticket dient voor het ophalen. Zij kunnen dan door de zogenoemde ‘fast lane’ naar de winkel of bouwmarkt. Hierdoor hebben zowel klanten als winkeliers de afspraakbevestiging die te allen tijden getoont kan worden. In het GO-tickets systeem staan alle bestellingen overzichtelijk op een rij waardoor het winkelpersoneel de bestellingen op de afgesproken tijd klaar kan zetten. Hierdoor hoeven klanten niet meer in de lange rij te staan, voorkomen we drukte in de stad en weten winkeliers exact welk product wanneer opgehaald wordt. Ons systeem en onze 1e lijns helpdesk (bereikbaar per telefoon, chat en email) zijn zonder basiskosten te gebruiken. Daarnaast heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van een white label oplossing waarbij jouw omgeving in eigen huisstijl op een zelfgekozen (sub)domeinnaam draait. 

Nu Starten

Wil jij rijen vermijden en het afhalen van producten eenvoudig en verantwoord laten verlopen? Maak dan gebruik van onze timeslots. Deze kan je al gebruiken met het GO-tickets Lite pakket waarbij je pas kosten maakt zodra er een reservering wordt geplaatst. Aanmelden is gratis en vrijblijvend. De software is dus makkelijk te proberen zodat jij kan zien of deze aansluit bij jouw organisatie. Neem contact met ons op voor meer informatie, ons team denkt graag mee met de mogelijkheden voor jouw bedrijf! 

Terug naar de blog

Myrthe

Support & contentbeheer