Veelgestelde vragen

In onze kennisbank hebben we een de meest gestelde vragen alvast voor jou verzameld. Grote kans dat jij hier antwoord vind op jouw vraag.

Ticketsysteem

Je kunt je bij GO-tickets vrijblijvend aanmelden en gerust een evenement aanmaken. Je krijgt dan het beste zicht op hoe het systeem werkt en hoe het dashboard eruit ziet. Kijk hier rustig rond hoe alles werkt. Aan ons systeem zitten geen verplichtingen vast: zolang je geen tickets verkoopt zitten er geen kosten aan verbonden.

Er zijn geen opstartkosten om gebruik te maken van het ticketsysteem van GO-tickets. Je betaalt bij ons per verkocht ticket. Zolang je geen tickets verkoopt zitten er dus ook geen kosten aan verbonden. Dat is wel zo prettig.

Handmatige tickets zijn toegangskaarten die je in jouw eigen dashboard kan aanmaken voor bijvoorbeeld voorverkoop of voor genodigden die je een ticket wilt sturen. In het dashboard staat bovenin “Handmatige ticket toevoegen”. Hier kun je bij je evenement van een bepaalde ticketsoort tickets aanmaken. Deze kun je daarna terugvinden bij “ticket beheren” en is kenbaar door het handje wat ervoor staat. Let wel op als je een handmatige ticket hebt aangemaakt: het systeem ziet dit als een verkochte ticket. Print er dus niet te veel in één keer uit. Deze optie wordt ook veel gebruikt voor verkooppunten om ze daar neer te leggen. De kosten voor handmatige ticket zit bij GO-tickets op € 0,72 incl. btw.

Om de gegevens als organisator bij GO-tickets te veranderen, bijvoorbeeld jouw adresgegevens of bankrekeningnummer, kun je een e-mail naar info@go-tickets.nl sturen. Wij ontvangen dan graag de “oude” gegevens met daarbij de “nieuwe” gegevens. Vervolgens passen wij de gegevens aan in het systeem.

Twijfel je of een online ticketsysteem geschikt is voor jouw evenement? Wij gaan uit van onze eigen kracht en daarom werken wij niet met contracten. Daardoor kun je ten alle tijden vrijblijvend aan de slag gaan met ons ticketsysteem.

Je kunt je gratis aanmelden via onze website. Vervolgens kun je in ons dashboard aan de slag. De kaartverkoop van jouw evenement kun je direct en kosteloos online zetten. Je betaalt pas zodra mensen een ticket bestellen. Dit is een vast bedrag van €1,21 incl. BTW en iDEAL betaling per verkocht ticket.

Benieuwd of jij extra tickets verkoopt met het online ticketsysteem van GO-tickets? Test het uit en meld je nu aan.

De bezoeker ontvangt per e-mail zijn of haar e-ticket. Dit is het digitale toegangsbewijs voor jouw evenement. De bezoeker kan de tickets op zijn of haar smartphone tonen bij binnenkomst. Het is ook mogelijk om je ticket uit te printen. 

Tickets per e-mail:

  • E-mail
  • Kostenbesparend

E-mail
Om privacy- en veiligheidsredenen worden gekochte tickets per e-mail naar de bezoekers gestuurd. GO-tickets maakt gebruik van deze methode zodat de tickets in een beveiligde omgeving (de inbox van de bezoekers) binnenkomen en de tickets niet via het web toegankelijk zijn. Zo kan er geen fraude met e-tickets worden gepleegd.

Kostenbesparend
Doordat de bezoekers van jouw evenement zelf tickets meenemen scheelt dit veel onkosten voor het drukken en verspreiden van tickets. Niet alleen voor jou als organisator, maar ook voor je bezoekers die niet naar een verkooppunt hoeven af te reizen. Het gemak van online tickets bestellen, thuis, vanuit je luie stoel, zal gewaardeerd worden door je bezoekers.

Het gebruikmaken van het systeem van GO-tickets is geheel gratis, mits je de servicekosten doorberekend naar de bezoeker. Wij rekenen slechts €1,- (excl. 21% btw) per verkocht ticket. Hierin zitten de iDEAL transactiekosten al verwerkt. Het is ook mogelijk om handmatige tickets aan te maken. Dit is een ticket welke niet via de online shop wordt verkocht maar door de organisator in het GO-tickets dashboard aangemaakt wordt. Deze is vervolgens uit te printen of per mail te versturen. Voor een handmatig ticket  rekenen wij €0,60 (excl. 21% btw).

Of je nou een klein feest of een groot evenement organiseert, het online ticketsysteem van GO-tickets kan door iedereen gebruikt worden. Dus zowel voor particulier gebruik als voor zakelijk gebruik. Daarnaast maakt het niet uit of je eenmalig gebruik wilt maken van ons systeem of regelmatig. Onze huidige klanten bestaan uit organisatoren van feesten, evenementen, concerten, optredens, beurzen, lezingen, trainingen en tentoonstellingen.