Blog 02 april 2021

Tuincentrum Peer over GO-tickets

Bij Tuincentrum Peer staat de klant centraal. Middels de tijdsloten van GO-tickets maken zij dit zelfs in de coronacrisis waar. Klanten kunnen namelijk een plek reserveren om een huiskamerplant, plantenpot of heggenschaar te halen. Door deze tijdsloten kunnen medewerkers van Tuincentrum Peer nog meer aandacht geven aan de klanten. Het systeem van GO-tickets is een hele aanvulling voor het bedrijf in tijden als deze.

Groene gedachte

Tuincentrum Peer is hét centrale punt voor planten, bomen, heesters en toebehoren in de tuin, op het balkon en het terras. Zij zijn de specialist op het gebied van groen en zetten de klant centraal. Ondanks dat zij momenteel, door het coronavirus, noodgedwongen stilstaan, blijven zij vooruit kijken. Samen met GO-tickets hebben zij oplossingen bedacht waarbij ze kunnen blijven doen wat ze het liefste doen, groen verkopen en klanten adviseren. 

Alles voor de klant

"Toen winkels eindelijk weer open mochten met de click and collect formule, zijn wij naar oplossingen gaan zoeken voor ons tuincentrum. Doordat wij dicht bij de klant willen blijven, hebben wij ervoor gekozen om onze proucten alleen fysiek te verkopen. Dit was een lastige keuze, maar ik ben blij dat we de keuze hebben gemaakt. In eerste instantie deden we alles via Facebook maar al snel kwamen we bij GO-tickets terecht. Het fysieke contact wilde we graag doorpakken, iets wat we eenvoudig konden realiseren door de tijdsloten.

Door de korte lijnen en fijne communicatie hadden we al snel een oplossing klaar staan. Eén telefoontje met Ineke en de tijdsloten stonden al live. Alles wordt snel geregeld en het contact met de medewerkers van GO-tickets verloopt soepel. Door GO-tickets blijven we up-to date en zijn we altijd voorbereid op de komst van nieuwe maatregelen of versoepelingen. 

Het systeem is super eenvoudig te gebruiken en ziet er overzichtelijk uit. Dit past perfect bij onze diverse doelgroep. Met één klik op de knop kunnen klanten een plek reserveren in ons tuincentrum. Het systeem spreekt voor zich. Klanten hebben snel door hoe dit werkt en zijn er net zo enthousiast over als wij zelf zijn.

Samen staan we sterker

In tijden als deze is het belangrijk om samen te werken. Het maakt niet uit of je fysieke producten aanbiedt, online kleding verkoopt of tickets verkoopt voor een evenement, het systeem van GO-tickets kan door ieder bedrijf worden gebruikt. Zoek elkaar op en bedenk nieuwe oplossingen. Samen sta je sterker dan alleen!" 

- Stefan, mede-eigenaar Tuincentrum Peer

Terug naar de blog

Myrthe

Support & contentbeheer