In de bruisende uitgaanswereld van Club 22-24 draait alles om het bieden van de ultieme beleving voor bezoekers. Innovatie speelt hierin een cruciale rol, en met de nieuwste integratie van PartyPay in het GO-tickets systeem, zet Club 22-24 hier een grote stap mee vooruit. Benieuwd hoe? Lees dan het onderstaande blogbericht.
“De reden dat wij gebruik maken van een ticketingsysteem heeft te maken dat we entreegeld vragen om toegang tot het festival te verkrijgen,” vertelt Stijn, organisator van meerdere buitenevenementen vanuit Club 22-24. Om de kaartverkoop soepel en efficiënt te laten verlopen, is een betrouwbaar ticketingsysteem essentieel van belang. Al sinds de oprichting van Club 22-24 is GO-tickets de vaste ticketingpartner. "Het systeem helpt ons met name in de online kaartverkoop tijdens de voorverkoop van de evenementen," legt Stijn uit.
Met het gebruiksvriendelijke dashboard van GO-tickets kan Club 22-24 eenvoudig evenementen beheren en belangrijke gegevens inzien. “Het gehele dashboard is erg makkelijk te overzien en werkt zeer gebruiksvriendelijk. Data is snel en gemakkelijk op te halen,” aldus Stijn. De functionaliteiten die het meest door de club worden gebruikt zijn dan ook de overzichten van verkochte aantal tickets en het financiële overzicht. Deze functies zorgen voor een naadloze organisatie en een helder overzicht van de kaartverkoop.
Tijdens de laatste editie van het We Are Royals Festival introduceerde Club 22-24 een nieuwe feature van GO-tickets: de koppeling met PartyPay. "Met koningsdag hebben we gebruik gemaakt van deze nieuwe feature. Door middel van PartyPay kun je een muntensysteem hanteren zonder de nadelen van fysieke munten," legt Stijn uit. Dit innovatieve systeem elimineert de lange wachttijden bij de muntenkassa, een veelvoorkomende ergernis onder festivalbezoekers. Dankzij PartyPay kunnen bezoekers via een app digitaal munten kopen en deze gebruiken om aan de bar te betalen. "Wachten in de rij bij de munten is hierdoor verleden tijd," zegt Stijn enthousiast. Bezoekers kunnen hun bestellingen zelf in de app invoeren en deze aan de bar scannen, wat de gemiddelde besteltijd aanzienlijk verkort. "Dit zorgt ervoor dat de gemiddelde besteltijd flink naar beneden gaat."
Stijn prijst niet alleen de technische mogelijkheden van GO-tickets, maar ook het persoonlijke contact en de plezierige samenwerking met het team. "Het persoonlijke contact en de plezierige samenwerking maakt GO-tickets voor ons de ideale ticketing partner," concludeert hij.
Terug naar blogJouw data is veilig bij ons! We zijn ISO 9001 en 27001 gecertificeerd en werken volgens GDPR richtlijnen.
Meer over onze werkwijze