De persoonlijke service van GO-tickets

En dan krijg je de opdracht van je collega Rob om een blog te schrijven. ‘’Ik een blog schrijven, waarover dan”? Zo ben ik al een aantal dagen aan het bedenken wat ik hier neer ga zetten. Op internet rondgekeken wat de tips zijn om een blog te schrijven. Wat mij opviel is dat de tip ‘wees persoonlijk’ vaak terugkwam. Laat dit nou net iets zijn waar wij met GO-tickets zeer veel waarde aan hechten.teamfoto-3

Persoonlijk contact, waarom is dat voor GO-tickets zo belangrijk? Wij willen ons graag onderscheiden door te laten zien wie wij zijn. Men heeft dan een beter beeld met wie zij op dat moment contact hebben. Bij online ticketverkoop gaat bijna alles via het digitale pad, maar persoonlijk contact blijft uitermate belangrijk.

Zo bellen wij regelmatig met onze klanten om de huidige stand van zaken te bespreken. Hoe gaan de voorbereidingen van het evenement? Hoe kunnen zij de kaartverkoop bevorderen? Hoe is het evenement gegaan?

Daarnaast kan de organisatie ons altijd bereiken om bijvoorbeeld hulp te vragen voor het aanmaken van het evenement. Wij lopen met de organisatie door hoe alles het beste ingevuld kan worden.

Tevens bieden wij meerdere servicekanalen aan. Naast het telefoneren kun je ons WhatsAppen, mailen, chatten of langskomen op ons kantoor. Bij al deze servicekanalen is de responstijd laag én kunnen onze klanten spreken met zijn/haar contactpersoon. Dit zorgt ervoor dat je niet steeds iemand anders aan de lijn hebt.

Via WhatsApp ontvangen we vaak korte vragen van een organisatie. Bijvoorbeeld een vraag of we willen checken of het evenement wat ze hebben aangemaakt juist is ingevoerd. Wij kunnen dit checken en direct reageren.

En dan zijn er nog nieuwe klanten die op de website een chat bericht sturen met diverse vragen over een te starten evenement. Wij sturen een bericht terug en zullen alles zo duidelijke mogelijk uitleggen en indien gewenst telefonisch contact opnemen.

Naast onze service naar de organisatie toe, bieden wij ook service aan de bezoeker van het evenement. De bezoeker mailt bijvoorbeeld omdat hij zijn mail heeft verwijderd en graag zijn ticket opnieuw wilt ontvangen. Wij zoeken de bezoeker bij desbetreffende evenement op en sturen zijn ticket opnieuw, deze ontvangt hij direct in de inbox.

Dit alles pakken wij 7 dagen in de week op, bijna 24 uur per dag (wij slapen wel om onze persoonlijke servicegraad hoog te houden).

Ben je nu ook zo benieuwd wie wij allemaal zijn? Kijk dan op de pagina ”over ons”.

2017-11-13T09:48:06+00:00 december 1, 2016|
Direct aanmelden