Als online ticketaanbieder komen wij met ondernemers uit diverse branches in aanraking. Om jou kennis te laten maken met onze klant en hun ervaring met zowel GO-tickets als het organiseren van evenementen waarbij kaartverkoop komt kijken nemen wij je mee tijdens een interview ronde met een aantal van onze klanten!

 

Vandaag spraken wij met Jill van Humanoid!

Vertel, wie ben je en wat is jouw rol binnen het bedrijf? 
Mijn naam is Jill Plaschek en ik ben werkzaam als grafisch ontwerper bij HUMANOID.
Wat voor soort evenementen organiseren jullie?
Wij organiseren stocksales waarbij collecties uit voorgaande seizoenen worden verkocht.
Wat is het succes achter jullie evenementen? 
Ik denk dat het ligt aan dat HUMANOID echte ‘fans’ heeft die het merk volgen en geïnteresseerd zijn in de collectie. Daarnaast bieden wij een grote hoeveelheid kleding aan die voor een aanzienlijk lagere prijs wordt verkocht.
Wat maakt een evenement succesvol? 
Als alle verschillende factoren zijn geslaagd. Zoals de signing, de opbouw, de kaartverkoop en uiteraard de opkomst.
Een goed evenement start bij een goede ticketverkoop! Hoe is jouw ervaring met GO-tickets? 
Zeer positief. Vanaf het aanmaken van de events, tot na het event werden wij ondersteund door Ineke en konden wij altijd terecht bij GO-tickets voor vragen.
Hebben jullie nog ambitieuze toekomst plannen om meer evenementen te organiseren? 
Wij zijn zeker van plan om onze stocksale te herhalen.
 
Heb je een gouden tip voor iedereen die in de toekomst zijn of haar evenement zou willen organiseren?
Begin op tijd met de kaartverkoop en de communicatie daarvan.
Zie hieronder een kleine sfeerimpressie van de stocksale.
Wil jij op de hoogte blijven en ook een keer tijdig een ticket kunnen bemachtigen voor deze populaire stocksale?
Volg Humanoid hier op Facebook en hier op Instagram.
  GO tickets - humanoid  GO tickets - humanoid